Obert el període d’inscripció per a la formació dual

Cooperativa Jovent obre el període d’inscripció per accedir a la formació dual (contracte per a la formació i l’aprenentatge d’un any de durada):
nude videos pillowprincess696

  • Branca ports: activitats de suport als bucs, amarrament, electricitat i jàrcies.
  • Branca pintura: preparació i embelliment de superfícies , elements de fusta i fibra de vidre

Per a més informació: personalment a l’oficina d’informació i acollida en horari de 8 a 15h o per telèfon (971 471806)

Formacio dual

Ves al contingut
Com configurar

La SOCIETAT COOPERATIVA DE INICIATIVA SOCIAL I FORMACIÓ OCUPACIONAL JOVENT informa a l’usuari que té la possibilitat de configurar el seu navegador perquè sigui informat de la recepció de galetes, poder, si ho desitja, evitar que s’instal·lin al seu disc dur.

A continuació, proporcionem els enllaços de diversos navegadors, a través del qual podeu realitzar aquesta configuració:

Galetes estrictament necessàries

Les galetes estrictament necessàries han d'activar-se sempre perquè puguem desar les preferències per a la configuració de galetes.