Equip d’acció Comunitària

Us presentam a Lluc, Laura, Cristina i Pilar, l’equip d’Acció Comunitària de Jovent. Quatre professionals compromeses amb les persones, el territori i la transformació social.

Des d’aquest espai es treballa per donar resposta a les necessitats socials de la comunitat, acompanyant persones i col·lectius en situacions de vulnerabilitat i impulsant projectes que fomenten la inclusió, la cohesió social i el benestar col·lectiu.

La seva feina és essencial per fer possible una societat més justa, igualitària i amb oportunitats per a tothom. A Jovent estam molt orgullosos de comptar amb un equip tan humà, professional i implicat.

Ves al contingut
Com configurar

La SOCIETAT COOPERATIVA DE INICIATIVA SOCIAL I FORMACIÓ OCUPACIONAL JOVENT informa a l’usuari que té la possibilitat de configurar el seu navegador perquè sigui informat de la recepció de galetes, poder, si ho desitja, evitar que s’instal·lin al seu disc dur.

A continuació, proporcionem els enllaços de diversos navegadors, a través del qual podeu realitzar aquesta configuració:

Galetes estrictament necessàries

Les galetes estrictament necessàries han d'activar-se sempre perquè puguem desar les preferències per a la configuració de galetes.